Електронна трудова книжка

Користувачу веб-порталу, який авторизувався за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), надається можливість сформувати та подати відомості про трудові відносини, а саме:

– перевірити (заповнити) загальні дані – для застрахованої особи визначаються автоматично та не надаються на редагування; для страхувальника надаються на ручне заповнення та подальшу перевірку наявності особи в Реєстрі застрахованих осіб (РЗО) та наявності трудових відносин між страхувальником та застрахованою особою;

– заповнити записи паперових документів (трудової книжки, військового квитка, диплому, книжки колгоспника тощо), скан-копії яких буде додано до звернення;

– додати скан-копії документів, які є обов’язковими для подання відомостей про трудову діяльність;

– підписати звернення КЕП та надіслати його до органу ПФУ.

Підпишіться на нашу розсилку

Дізнавайтеся про нові сервіси та законадавство в Україні та в інших країнах

Telegram
Наш менеджер допоможе вам