IOS, Android та Windows Mobile додатки Чернігівського міського центру реагування
Тут можна завантажити додатки для iOS, Android та Windows Mobile чернігівського міського центру реагування.
Основні завдання «контакт-центру»:
забезпечення цілодобового прийому звернень громадян в телефонному режимі на «Гарячу лінію» через загальнодоступний сайт в мережі Інтернет та мобільні додатки до нього;
реєстрація заявок на виконання робіт, скарг та повідомлень про аварійні ситуації, передачу їх на виконання підприємствам-виконавцям для подальшої обробки та здійснення зворотнього дзвінку;
надсилання інформації щодо стану виконання та терміну виконання звернень через мережу Інтернет з метою контролю якості надання послуги;
надавання мешканцям інформації щодо стану виконання їх звернень, фото- та відеозвіти про виконання звернень, що надійшли на «гарячу лінію» та загальнодоступний сайт міського контакт-центру від громадян;
надавання мешканцям інформації щодо будь-яких питань із забезпечення життєдіяльності міста, благоустрою, транспортної комунікації, попередження надзвичайних ситуацій, послуг житлово-комунального характеру, доріг та вулиць, зелених зон та насаджень, освітлення вулиць та доріг міста у телефонному режимі та шляхом розміщення інформації на сайті міського контакт-центру.